Chiristopher Smith Özel Versiyon Tanitimi

Arkadaşlar Bu yazımda Size “Chiristopher Smith Özel Versiyon” Tanıtıcam Kral Dememin Sebebini Bu Yazıda Öreneceksiniz.. İlk Olarak Bukadar Özel Karekter Varken Neden Ben Bu Karektere Kral Dedim Bunu Açıklayayım..

Arkadaşlar Bu Karektere Kral Dememin Sebebi Şudur : Ben Bir S2 Yıkımına Girdim 240 Can Full Setli Pedrom Vardı .. Karşıdada Chiristopher Smith Özel Versiyon Vardı Biliyosunuzdur Yeni Kurt Yetenek Var Canım Hiç azalmadı Bile Kurt Yetenegiyle Taklayı Atınca Anında Öldüm Bende Bu Gücü Burda size tanıtmak Amacıyla Yazıyı Yazıyorum:
Chiristopher Smith Özel Versiyonun En Büyük Özelligi Dondurması. 
Dondurarak Yenilmez Bütün Karekterleri Yok Ediyor 
İnsanda Çok İy Oldu Sölenemez Ama Kurdu Her Daim Kraldır. 

Kurduna Ejder Dömesi Ve Güzel Bir Pençe Ve Kurt Yetenegi Sizde Olduktan Sonra………………………….. Wolfteam Kralı Gelse Sizin  İçin Farkedmez Bir Hal Alıcaktır .. ( Ben kendi Açıklamamla Bukadar Tanıtabildim Şimdi Karekter Özellikleri.
Özellikleri: 

Kullanıldığında ekstra %30 GP ve Altın kazandırır. 

Christopher Smith özel Versiyon’a ait özellikler 

İnsanken; 
A sınıfı ekipman kullanırcasına güçlü, 

YP +10% 
Zırh Puanı – Kafa +15% 
Zırh Puanı – Gövde +20% 
Zırh Puanı – Kol +20% 
Zıplama Yeteneği +10% 
Düşme Hasarı -10% 
Koşma Hızı +5% 

Kurtken; 

Özel Yetenek = Buz Saldırısı 
Koruma Yeteneği +10% 
Sinsi Atak Yeteneği +10% 
Ulurken, ekstra Dayanıklılık(YP) +150 

Bir Cevap Yazın

