Icy Tower 1.3 Oyun Tanıtım

Merhaba Arkadaşlar Sizlere Daha Once Begendigim Küçük Oyunları Tanıtacagımı Söylemişdim 
Begendigim Bir Oyun Daha Oldu Icy.Tower 1.3 Oyun Okulda Çok Sarıyo😀 Evde Okadar oynanacak gibi deyil Ama can sıkıntısı Niyetine acıp Oynayın Veya Kardeşiniz Felan varsa Ona oynatın bu oyunu Oyun ac felan gibi sözler söylerse😀

                             Oyunu Biraz Size Tanıtayım
Oyunda Zıplayarak Taşlar var onların Üstüne Zıplaya Zıplaya Gidiyoruz Yere Düşmemeye Ve Hızlı Olmaya Dikkat Etmemiz Gerek Her Hangibir Süre Yok Ama Oyunda 1 Saat var o saat her Zil Sesi çıkardında Hızla Taşlar Yok Oluyo Siz bi taşın üstünde kaldıysanız Onu yutar ve Oyunu Kaybedersiniz Oyun Aslında Zevkli Bi Oynamakta Yarar Var Çok Bi yerde kablamıyor Ufak Bir Oyun Zaten
                                       Oyun Resmi

Arkadaşlar Oyunla İlgili Bir Kaç Bilgi Daha Taşda 10 20 30 40 felan die gidiyor 50 De Basdınızda Düşmüyorsunuz Taşın Rengi felan vesayere Degişiyor …
İsterseniz Oyun İçinde Karekterinizide Degiştirebilisiniz. 

                          İndirme Linki : Tıklayın İndirin
                                  Kurulum Vidosu 


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s